RÓLUNK MEGOLDÁSOK REFERENCIÁK KAPCSOLAT  
Kik vagyunk
Fejlesztési alapelveink
Ahogy dolgozunk
Kanoa brandek
Munkatársaink
Partnereink
Stratégiai tanácsadás
Kutatási Központ
Mystery Shopping
Fast Scan diagnosztika
Szervezetállítás
Kiválasztás
Ügyfeleink
Sikertörténetek
Ajánlások
Miért a Kanoa?
Felelõsség (CSR)
Leadership Club
Elérhetõségek
Oktatási helyszín
Etikai kódex
Akkreditáció
Impresszum
Állás

Mystery Shopping

A próbavásárlások területén a Kanoa az alábbi területre összpontosít, amelyek a próbavásárlási tevékenységek széles körét ölelik fel.
szakértõi (szakmai) próbavásárlás
hagyományos próbavásárlás
weboldal értékelés
online próbavásárlás
telefonos és e-mail-es felmérés
próbavásárlások az ügyfél saját munkatársai által
konkurencia felmérés

Próbavásárlási szolgáltatásunk az ügyfél igénye szerint kiegészül a próbavásárlás soran azonosított problématerületekre vonatkozó fejlesztési megoldásjavaslatokkal és azok megvalósításában való közremûködéssel is.

Természetesen a próbavásárlási szolgáltatások kombináltan is igénybe vehetõk.

Részletek:
Szakértõi próbavásárlás
Nagy hozzáadott értékû, szakértõi próbavásárlások lebonyolítása azokban az iparágakban, ahol számottevõ tapasztalattal rendelkezünk.
Ilyen iparágak többek között a
- légiközlekedés
- fmcg
- termelés
- bankszektor
- szolgáltatások
Próbavásárlóink az iparágak szakértõi, sokéves aktív tapasztalattal szervezeten belüli és ügyfél oldalon egyaránt. A szolgáltatás elsõsorban az ügyfélszolgálati hatékonyság növelésére koncentrál, de ehhez nem csak a munkatársi hozzáállást és kommunikációt, hanem az ügyfélkiszolgálás teljes rendszerét is vizsgálja.

Próbavásárlások az ügyfél saját munkatársai által
Az ügyfél saját munkatársai végeznek próbavásárlásokat, melyek eredményét azután egy irányított workshop keretein belül kerül feldolgozásra. A módszer nagy elõnye, hogy a résztvevõk saját nézõpontjuk felülvizsgálatával új lendületet és használható ötleteket kapnak saját területük ügyfélkiszolgálásának fejlesztéséhez.

Hagyományos próbavásárlás
A hagyományos próbavásárlás során nem szakemberek, hanem az ügyfelünk tipikus vásárlói körét reprezentáló hétköznapi fogyasztók végzik el a teszteléseket, ezáltal az átlagos vásárlók független véleményét, benyomásait térképezhetjük fel. A próbavásárlások mellett konkrét fejlesztési javaslatokat is prezentálunk a megbízó számára, illetve igény esetén a szükséges fejlesztéseket meg is valósítjuk.

Weboldal értékelés
Az internetes honlapok rohamosan növekvõ szerepet töltenek be az érdeklõdõ és már meglévõ ügyfelek tájékoztatásában és kiszolgálásában. Egyre gyakoribb az is, hogy egy termék, vagy szolgáltatás iránt érdeklõdõk az adott honlapon tájékozódnak legelõször, itt szerzik elsõ és gyakran döntõ benyomásaikat.. Ezért kulcsfontosságú, hogy a honlapok jó benyomást tegyenek a magas szintû tájékoztatás mellett egyszerû használhatóság, áttekinthetõség, logikus felépítés és igényes megjelenés által.

A weboldal értékelési szolgáltatás a potenciális, vagy már meglévõ ügyfelek szemszögébõl méri fel és értékeli az adott honlap adottságait és "teljesítményét", objektív és szubjektív szempontokat egyaránt figyelembe véve.

Online próbavásárlás
A honlapok tájékoztatási funkcióin túlmenõen az interneten keresztül történõ konkrét értékesítés és szolgáltatásnyújtás is egyre nagyobb teret hódít. Az online próbavásárlás a hagyományos próbavásárláshoz hasonlóan tényleges vásárlást és szolgáltatás igénybevételt is tartalmaz, amelyek segítségével felmérhetõ és értékelhetõ egyrészt a weboldal megfelelõsége (vásárlási funkcionalitás, vevõtájékoztatás, gyorsaság, áttekinthetõség, logikus felépítés, stb.), másrészt a szolgáltatás egyéb részletei is (például a kiszállítás pontossága, kiszállító ügyféllel való bánásmódja, csomagok állapota, reklamációkezelés, stb.).

Telefonos és e-mail-es felmérés
A telefonos és e-mail-es ügyfélszolgálatok szintén egy fontos és gyakran elsõ kapcsolati csatornát jelentenek a vásárlók, ügyfelek irányába. Kapcsolódó szolgáltatásunk próbahívások és e-mail-es kommunikáció lebonyolításával alkot képet az ügyfélszolgálati folyamatokról és a munkatársak teljesítményérõl.

 

 


Magyar
English
Cesky
Bulgarian
Romana
Polski
Ukranian
Serbian
Slovakian


ÚJ ÜZLETI TRENDEK
TÁRSADALMI FELELÕSSÉGVÁLLALÁS
KANOA ÉRTÉKEK
NYÍLT TRÉNINGEK
LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK



Coaching és
Lelki Egészség Központ





Munkavállalói
Támogató Programok


KANOA GROUP


Telefon: (+36 1) 303 4961
1027 Budapest,
Varsányi I. u. 15.
info@kanoagroup.com




 
TRAINING
Coaching
Workshop moderáció
Tréningek
On the job
Company day
Készségfejlesztés
Prezentációtechnika
Idõgazdálkodás
Vezetõi tréningek
Projekt menedzsment
Asszertív kommunikáció
Csapatépítés
Értékesítés
Változásmenedzsment
Meeting menedzsment
Interjútechnika
Konfliktuskezelés
Önismeret
Stressz kezelés

CONSULTING
Stratégiai tanácsadás
Kutatási központ
Mystery shopping
Próbavásárlás
Fast scan diagnosztika
Szervezetállítás kiválasztás
Értékelés fejlesztés
Outplacement
Vezetõi hatékonyság
Benchmarking
Nemzetközi trendek
Ügyfélelégedettség növelés
Online próbavásárlás
Viselkedés modellezés

ASSISTANCE
Vállalati egészségprogram
EAP csomagok
Hiányzás menedzsment
Jogi assistance
Pénzügyi assistance
1life
Szervezeti egészség
Kockázat értékelés
Egészség tudatosság
Foglalkozási megbetegedések Pszichoszociális kockázatok
Munkatársi elkötelezettség
Stressz teszt
Mediációs konzultáció
Adótanácsadás