RÓLUNK MEGOLDÁSOK REFERENCIÁK KAPCSOLAT  
Kik vagyunk
Fejlesztési alapelveink
EAP jogi háttér
Munkahelyi fenntarthatóság
Munkatársaink
Partnereink
ICAS Hungary
EAP szolgáltatások
Hiányzás menedzsment
Vállalati egészségprogramok
Kiegészítõ Megoldások
EGÉSZSÉG oldalak
Ügyfeleink
Sikertörténetek
Ajánlások
Miért a Kanoa?
Felelõsség (CSR)
Leadership Club
Elérhetõségek
Oktatási helyszín
Etikai kódex
Akkreditáció
Impresszum
Állás

Mit tartalmaznak az EAP szolgáltatásai?

A munkavállalók részére

Telefonos segítségnyújtás
Az év bármely napján, 24 órán át, zöld számon hívható szolgáltatás, amely során pszichológus tanácsadóink megértõ hozzáállással és szakszerû módon nyújtanak támogatást és megoldásokat a telefonálók bármilyen lelki eredetû és személyes problémájára. A megkereséseket maximális mértékben bizalmasan kezeljük.
Személyes tanácsadás
Bizonyos esetekben a telefonos tanácsadás nem elégséges. Ilyenkor szükségessé válik személyes konzultáció is, amely során a munkavállaló elõre egyeztetett idõpontban felkeresi pszichológus tanácsadónkat. Gyakran több konzultációs alkalomra is sor kerül a probléma sikeres megoldása érdekében.
Telefonos életvezetési támogatás (LifeManagementTM)
Zöld számunkat a mindennapi élethelyzetekbõl fakadó gyakorlati jellegû kérdésekkel is hívhatják. Ilyenek lehetnek például a jogi jellegû kérdések, fogyasztóvédelmi problémák, pénzügyi kérdések, stb.
Online tudásbázis
Speciális weboldalunkon számos témában kínálunk hasznos információkat a munka, a magánélet és az egészség területén.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

A vállalat vezetõi részére

Vezetõi támogatás
Tanácsadóink támogatást nyújtanak a vezetõk részére nehéz munkahelyi helyzetek, konfliktusok kezelésében is. Ezen túlmenõen, a tanácsadók segítenek abban is, hogyan viszonyuljanak a problémákkal küzdõ beosztottakhoz és hogyan bátoríthatják õket az EAP igénybe vételére.
Statisztikák, elemzések
Az ügyfélszervezet kijelölt vezetõi számára részletes jelentéseket készítünk az EAP megkeresések során keletkezõ adatokból. Ezek a statisztikák és összehasonlító elemzések rávilágítanak arra, hogy jellemzõen milyen problémákkal küzdenek a vállalat munkavállalói és ez hogyan viszonyul más vállalatoknál tapasztaltakkal. A jelentések minden esetben személyes adatok nélkül készülnek.
Az EAP népszerûsítése a cégen belül
Az EAP cégen belüli ismertsége kulcsfontosságú az eredményességéhez. Cégünk eszközöket biztosít és segítséget nyújt az ügyfelek vezetõi számára ahhoz, hogy az EAP elérhetõségérõl és elõnyeirõl tájékoztassák a munkavállalókat és bátorítsák õket a támogató szolgáltatás igénybe vételére, amennyiben gondjuk akad.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kik végzik az EAP szolgáltatásokat?

Az Employee Assistance Programok (EAP) szolgáltatásait speciálisan képzett szakembereink végzik, akik magas szintû szakértelem, sokrétû tapasztalat, türelmes és megértõ hozzáállás birtokában szinte bármilyen jellegû személyes probléma esetén segítséget nyújtanak telefonon, vagy indokolt esetben személyesen is. Pszichológus tanácsadóink természetesen rendelkeznek a magyar jogszabályok által elõírt engedélyekkel is.


Hogyan érvényesül a személyes információk védelme?

A tanácsadóinkhoz forduló munkavállalók szabad választásuk szerint névtelenek maradhatnak. Amennyiben bemutatkoznak, vagy elkerülhetetlenné válik a személyi azonosság feltárása (például személyes konzultáció esetén), munkatársaink a tudomásukra jutott személyes adatokat és az üggyel kapcsolatos információkat teljes titoktartással kezelik és sem a munkáltató, sem más felé nem adják ki.

 

 


Magyar
English
Cesky
Bulgarian
Romana
Polski
Ukranian
Serbian
Slovakian


ÚJ ÜZLETI TRENDEK
TÁRSADALMI FELELÕSSÉGVÁLLALÁS
KANOA ÉRTÉKEK
NYÍLT TRÉNINGEK
LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK



Coaching és
Lelki Egészség Központ





Munkavállalói
Támogató Programok


KANOA GROUP


Telefon: (+36 1) 303 4961
1027 Budapest,
Varsányi I. u. 15.
info@kanoagroup.com




 
TRAINING
Coaching
Workshop moderáció
Tréningek
On the job
Company day
Készségfejlesztés
Prezentációtechnika
Idõgazdálkodás
Vezetõi tréningek
Projekt menedzsment
Asszertív kommunikáció
Csapatépítés
Értékesítés
Változásmenedzsment
Meeting menedzsment
Interjútechnika
Konfliktuskezelés
Önismeret
Stressz kezelés

CONSULTING
Stratégiai tanácsadás
Kutatási központ
Mystery shopping
Próbavásárlás
Fast scan diagnosztika
Szervezetállítás kiválasztás
Értékelés fejlesztés
Outplacement
Vezetõi hatékonyság
Benchmarking
Nemzetközi trendek
Ügyfélelégedettség növelés
Online próbavásárlás
Viselkedés modellezés

ASSISTANCE
Vállalati egészségprogram
EAP csomagok
Hiányzás menedzsment
Jogi assistance
Pénzügyi assistance
1life
Szervezeti egészség
Kockázat értékelés
Egészség tudatosság
Foglalkozási megbetegedések Pszichoszociális kockázatok
Munkatársi elkötelezettség
Stressz teszt
Mediációs konzultáció
Adótanácsadás